ور ور ور...
تاريخ : دو شنبه 7 اسفند 1391برچسب:, | 22:35 | نویسنده : زهرا

سلام...اومدم ازتون تشکر کنم...بابت نظرای خوبتون...که البته 90٪شون بیش از حد تبلیغاتی بود....

ینی اگه ی شلغم میومد تو این وب میگفت که نظرای تبلیغاتی نذارین هیشکی این کارو نمیکرد...

خو من که بیکار نیستم این نظرای مزخرفو هی حذف کنم که...بیکارم؟

اعصاب نمیزارن واسه ادم...

خسته شدم...

حوصله م سر رفته...

بیکارم...

آهنگای رو گوشیم تکراری شده ولی باز دوسشون دارم...

به من یه پیشنهاد بدین...

یه پیشنهاد سرگرم کننده...

یه هفته س پامو خم نکردم...

هفته پیش چلاق شدم...

دیگه بسه ور ور ور...

من که بیکار نیستم...

هستم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟...

 

 

گاهی به عقل خود نیز شک میکنم...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • بک لینک
  • آمارگیر